Chtěli byste být spokojenějším leaderem svého kontaktního centra?
Myslíme si, že dnešní kontaktní centra jsou v začarovaném kruhu. Zpravidla je sledována jen kvantita (SLA, prodeje, udržení plánovaných nákladů) a jakoby mimochodem se očekává skvělá kvalita za nízkou cenu.
Vidíme, jak jako manažeři kontaktních center hledáte a zkoušíte neustále nové a nové metody řízení jak taková zadání splnit a výsledky doručit. Zadání jsou pořád náročnější. Ostatní útvary většinou na kontaktní centra neberou ohledy a chrlí jednu kampaň nebo komplikaci za druhou. Fluktuace skoro nikde neklesá. Provozní parametry se dlouhodobě plnit vlastně nedaří. Noví lidé se do kontaktních center shánějí stále obtížněji, protože práci operátorů už nechce skoro nikdo dělat. Vidíme, jak je většina manažerů kontaktních center upracovaná, unavená, vystresovaná. Lidé v kontaktních centrech jsou nespokojení a odcházejí.
Řešení podle nás existuje. Jsme přesvědčeni, že lze dlouhodobě fungovat tak, že je práce v kontaktním centru radostná, že zbytečně nevyčerpává a nefrustruje. Ani Vás, ani Vaše kolegy. Že se dají doručovat výsledky za mnohem méně úsilí. Děláním jiných, smysluplnějších věcí, jiným, radostnějším způsobem. Že lze nastolit atmosféru, kde se v týmech spolupracuje, je cítit lidskost, radost a panují přátelské vztahy. Týmy jsou stabilní a jejich členové mají své šéfy rádi.
Takové řešení je většina z Vás schopna podle nás zařídit. Věříme tomu, věříme Vám. Potřebujete pro to jen upravit způsoby, jakým organizujete, řídíte či vedete svá kontaktní centra.
Pomůžeme Vám, abyste se stali spokojenějšími leadery!
Jak Vám můžeme pomoci?
Klub manažerů kontaktních center
Přidejte se do skupinky 10 manažerů kontaktních center. Budeme Vás inspirovat novými metodami vedení kontaktních center, najdete si své "flow", zjistíte a jak ve svém kontaktním centru budovat kvalitní mezilidské vztahy. A zejména budete moci sdílet s jinými manažery kontaktních center jak to dělají oni. A jak by oni řešili to, co řešíte právě Vy.
Váš osobní restart
Podíváme se na to, jak dnes vedete svůj tým. Zjistíme, kde vidí jeho členové Vaše silné stránky, kde by potřebovali větší podporu. Stanovíme společně s Vámi prioritní oblasti, kde se zaměříte na změnu a určíme si konkrétní úkoly, aby změna co nejdříve nastala.
Nová "Koncepce kontaktního centra"
Pomůžeme Vám znovu rozdat karty. Pro hru, kterou chcete hrát Vy. Připravíme workshopy s vedením Vaší společnosti a dáme dohromady takové zadání, které bude dávat smysl. Které bude splnitelné a bude obsahovat důležití prvky kvality péče o zákazníky.
Změna kultury kontaktního centra
Bude Vás a Vaše manažery a teamleadery učit jak vést Vaše kontaktní centrum jinak. Přes vnitřní motivaci. Pomůžeme Vám vybudovat kulturu, kam se bude daleko více Vašich kolegů těšit, kde je bude bavit pracovat.
Rozvoj leadershipu, vztahů, kompetencí
Doba se výrazně změnila. Připravili jsme pro Vás řadu inspirativních workshopů, na kterých inspirujeme, tvoříme, měníme, dodáváme energii a spouštíme tím pozitivní změny.
Snídaně s Vaším týmem u Vás ve Vašem kontaktním centru
Přijedeme k Vám a rádi Vám představíme jak vidíme aktuální stav, trend i budoucnost kontaktních center. A budeme s Vámi v kruhu s Vámi a Vašimi kolegy sdílet i řešit co by se dalo/mohlo/mělo udělat v tom Vašem.
Rozvoj učení v kontaktních centrech - Klub lektorů
Na rok 2019 jsme připravili i speciální cyklus setkání pro lektory (metodiky) kontaktních center. Pro ty, kdo učí. Budeme v něm inspirovat novými metodami učení a nabídneme výrazný prostor pro sdílení toho, co jiným lektorům jde i nešlo a na řešení jejich aktuálních situací
© 2023 OpenOne a.s.