(ne)Konference
Inspirativní setkání, výměna zkušeností, seznamování i společné tvoření budoucnosti kontaktních center.
Aktuální nabídka
(ne)Konference pro team leadery kontaktních center
Další (ne)Konference pro team leadery kontaktních center. Tématem (ne)Konference bude „Jak ještě lépe vést své týmy? Jak dlouhodobě zvládat náročnou práci team leadera kontaktního centra?
(ne)Konference PRODEJ v kontaktních centrech
(ne)Konference PRODEJ je určena těm, kteří jsou zodpovědní za prodej, vedoucím týmů, kde je prodej nedílnou součástí jejich práce i operátorům - prodejcům. Hlavním tématem je hledání odpovědí na otázky jak lépe prodávat na příchozích a odchozích hovorech a jak zvládat tlak na pořád vyšší a vyšší prodejní výsledky.
(ne)Konference pro manažery kontaktních center
S radostí zveme manažery kontaktních center na jejich (ne)Konferenci jen pro ně! Tématem (ne)Konference je „Jak dlouhodobě budovat úspěšné Kontaktní centrum. Které bude mít výsledky, spokojené zaměstnance i spokojené zákazníky“.
(ne)Konference pro podpůrné role kontaktních center
Nechceme zapomenout ani na dispečery, metodiky, analytiky ani na trenéry. Na "jejich" (ne)Konferenci chceme hledat odpovědi na celou řadu otázek: Jak nejlépe plánovat směny a řídit provoz? Jak kvalitně školit operátory při tak velké fluktuaci? Jak přehledně vytvářet metodické podklady pro operátory? Jaké reporty dodávat vedení kontaktních center?
Interní (ne)Konference
Chcete mít (ne)Konferenci jen pro sebe? Žádný problém. Připravíme Vám takovou na míru. Přivezeme hosty, připravíme workshopy, provedeme Vás celým dnem, dodáme účastníkům energii i informace. Zařídíme místo, pozvánky, registrace, vše tak, aby byli všichni účastníci spokojení.
Zažili jsme společně
23. 5. 2017, hotel Oáza, Říčany
S manažery kontaktních center jsme hledali odpovědi na to, jak vytvořit kontaktní centrum, kde se daří doručovat výsledky a zároveň jsou spokojení zaměstnanci
29. 3. 2017, hotel Oáza, Říčany
V březnu proběhla i druhá (ne)Konference pro zástupce z call center. Tentokrát pro operátory.
8. 3. 2017, hotel Oáza, Říčany
První (ne)Konferenci jsme připravili pro teamleadery call center. A setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si to, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna...
6. 10. 2016, hotel Oáza, Říčany
Na začátku jsme se v Říčanech setkali potřetí. Tentokrát pozvání přijali manažeři skoro všech nejvýznamnějších kontaktních center a dokonce i několik jejich šéfů..
19. 9. 2016, hotel Oáza, Říčany
V září jsme pokračovali druhým setkáním v centru Oáza v Říčanech, abychom společně přemýšleli a snili o CoolCentrech. Tentokrát se zúčastnili operátoři, teamleadeři, dispečeři...
10. 5. 2016, hotel Oáza, Říčany
Začali jsme rozpracovávat náš nový záměr – chceme vytvářet z call center lepší místa pro život. Místa, kam chodí operátoři, teamleadeři, trenéři, pracovníci podpory i jejich manažeři rádi...
Co nám řekli účastníci předchozích (ne)Konferencí
Za mne to bylo určitě přínosné. Zaujala mne část, kde jsme si mohli poslechnout, jak to funguje jinde. Celý den byla možnost čerpat zkušenosti vedoucích pracovníků z jiných call center. Bylo dobré se podělit o vlastní zkušenosti s ostatníma a slyšet jejich názory.
Nejlepší byla ta možnost strávit den plný pozitivní energie a otevřenosti s lidmi, kteří řeší to stejné, co každý vedoucí týmu. Možnost bavit se o čemkoli, sbírat zkušenosti, které někde fungují. Možnost být celý den s profíky, kteří předávají své zkušenosti a navzájem se o tom bavit. :)
Otevřená, upřímná komunikace. Malé kruhy super, něco jako pracovní terapie proč a jak, inspirace od ostatních, průřez z jiných firem... jo a jde to dělat s láskou :-), nevšední pracovní zážitek :-), něco jiného, než běžné školení, kde mluví jen přednášející.
Setkání bylo velice inspirativní a poučné. Slyšet a vidět ostatní z „call centrové branže“ vede k zamyšlení a uvědomění si, že tu práci co dělám a kolik vedu lidí, že to vlastně nedělám vůbec špatně :)))))
Nejvíce se mi líbila otevřená, upřímná komunikace, malé kruhy, inspirace od ostatních. Možnost popovídat si a vyměnit zkušenosti s jinými team leadery.
Akce byla přátelská a ukázala mi i zrcadlo co dělám asi špatně a jak bych to chtěla dělat jinak. Teď už je to na mě. Jsem ráda, že jsem tam mohla být :-).
Velmi přátelská a neformální atmosféra, cítila jsem se velmi uvolněně. Hodně zajímavé byly příklady řešení konkrétních situací z vedení agentů – pro mě to bylo velmi obohacující.
Líbilo se mi sledovat myšlenkové pochody ostatních a různorodé názory na dané věci. Plus, že jsem se ještě dozvěděl jinou doporučenou literaturu. Oceňuji sdílení zkušeností o tom, jak to funguje jinde.
Organizace super, vždy byl někdo po ruce, kdo podal informaci, pokud bylo třeba. Parádní bylo, že tam bylo hodně účastníků z různých firem – velmi pestré zkušenosti, odbornost na vysoké úrovni.
Jeden z nejzajímavějších tréninků, na kterém jsem byla – tím, že tam byli team leadeři se stejnou zkušeností. Na celé akci byla výjimečná atmosféra, sdílením, otevřeností, nasazením k práci atd. Odjížděla jsem s pocitem, že mi to něco dalo. Stálo to za to, strávit s tím celý den. Chtěla bych absolvovat znovu něco podobného.
Celý den byl pro mě naprosto nezapomenutelný. Nelíbilo se mi , že jsem večer po akci nemohla usnout, jak jsem musela přemýšlet o všech skvělých nápadech, co jsem za celý den slyšela :-). Byl to skvělý den se skvělými lidmi. Pokud jsi se svojí prací na CC nějak nespokojený, po (ne)Konferenci se to zcela změní! Uvidíš :-)
© 2023 OpenOne a.s.